czwartek, 27 czerwca 2013

Zakupy i zapasy

W ostatnim czasie jestem dość częstym gościem pasmanterii rozsianych po całym moim mieście (czasem także po sąsiednich :)). Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moimi łupami i zapasami, zalegającymi w różnych szafkach :)

Tu widać materiały, które ostatnio zamówiłam przez internet. Głównie dzianiny, bawełniane, elastyczne i jedna mieszana :)
Obecnie stosik wygląda tak (w sumie już są trzy):


Część materiałów pewnie poznajecie, bo już pojawiały się na blogu w formie gotowych rzeczy.


Jako, że od jakiegoś czasu jestem nieźle zafiksowana na punkcie szydełka, nie może braknąć także włóczek:
Te powyżej kupiłam ostatnio. Z cieniowanej powstała już skarpetka na telefon, ale oczywiście nie zrobiłam zdjęcia (skleroza). Z niebieskiej lada moment powstanie kwiatek-broszka :)
Cały zapas wygląda tak:

Cztery włóczki z ostatniego zdjęcia (najmniejsze, czyli niebieski, biały, maślany i różowy), to stare zapasy teściowej. Kordonek i reszta włóczek, to już moje zakupy :)

A następnym razem pokaże skarpetkę na szydełku :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz